Catatan terkini

Navigation : Home / , / Article : SATU DESTINASI

SATU DESTINASI

Selasa, 15 Mac 2011 | 4 Comments | Labels : ,





Assalamu'alaikum wr wbt...
Alhamdulillah, Satu Destinasi selamat diterbitkan. Akhirnya design ana selama ini terbeku pada mereka menunggu penyudahan percetakan, akhirnya di terbitkan jua. Alhamdulillah thumma alhamdulillah. Tiada lafaz yang dapat di ucapkan selain ucapan terima kasih atas memberi kepercayaan pihak Satu Destinasi terutama Abang Afnan Onedeen, Hasbi Elham dan Abang Lan Are-Buddy kepada ana untuk menjadi designer album satu destinasi walau design ana ini tidaklah sebeberapa sangat. Design yang cuba ana bawakan dalam album satu destinasi adalah satu destinasi, walau ana jordan dan mereka di Malaysia, kami masih lagi bekerja dari jarak jauh menuju SATU DESTINASI, jadi sedikit perkongsan ana bawakan adalah berkongsi gambar-gambar sekitar bumi kinanah Jordan ini. Harapan daripada ana buat semua sahabat artis yang juga sahabat sekolah dari Maahad Darul Anuar, yang di sohor di bumi Mafraq, Jordan ni dengan panggilan MADA YIK oleh sahabat-sahabat semoga antum terus berkarya dan berdakwah dalam medium antum. Kita sama-sama dalam satu perjuangan dalam memberi revolusi di dalam media islam. Apa-apa pun harapan adalah dapat memiliki satu Cd ni walau jauh di perantauan dan berhajat sangat dan jual cd ni kat sini tapi bimbang akan hasilnya. Namun doa-doakanlah bagaimana yang seterusnya. Harapan ana pada semua, jangan lupa dapatkan album ini tanda sokongan kita kepada Media Islam tidak kira samada nasyid, atau multimedia itu sendiri. 

Salam Satu Destinasi..

*Dengarkan preview yang ana bawakan di atas..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s : kpd guest yg hntar msj d blog ana yg mggunakan nama ua & ue.. design apa? album tu k atau apa? xkata pn bkn diriku yg buat, cma kata dri ni knal sape yg buat.. tu j? k ad tsalah rabun mata? klu tulis kt sini dirini yg buat.. komfem dirini kena kondem lg dgn prisma dn org mafraq.. klu d blog,itu rumahku, dn mreka yg dtg k rumahku kbykkn mreka yg mngenaliku.. dn taw siapaku dn meminta khidmat driku dri ap yg ku bri khidmat.. ntah la xfhm suasana di mafraq.. berdesign pn salah.. wlu design itu d hasilkan utk umum dn utk kmu smua.. bkn utk diriku.. klu utk diriku, xperlu lah diriku nk tag yg lain2 atau nk masokkn bnda umum.. hmmm.. wallahu'alam..

maaf jga krana hadirmu k rumahku tanpa mbri salam.. ibarat seseorg yg tidak kamu kenali masok tanpa kbenaran dn mbuat ap yg dia suka d rumahmu..

4 Responses to " SATU DESTINASI "

  1. alamindah Says:

    Pasarkanlah di Jordan

  2. Syamim Ibnuyusuf Says:

    takot xde yg nk bli.. ustazah pn dapatkanlah yea.. huhu

  3. "ان الدين عند الله الاسلام" Says:

    baru keluar ye??

  4. Syamim Ibnuyusuf Says:

    yer, baru jer kluar dalam bulan ni juga..

Leave a Reply