Catatan terkini

Navigation : Home / / Article : Kini aku fahami fitnahmu

Kini aku fahami fitnahmu

Selasa, 24 November 2009 | No Comments | Labels :


LAMAN WEB MADA30

Assalamu’alaikum warrahmatullahi wabarakatuh..
Ya allah, pedih dan sakitnya rasa hati ni.. Hari ini, barulah ana perasan dan faham kenapa dan mengapalah tiba-tiba tenaga MADA30 ini 'anti' sangat-sangat pada ana.. Rupa-rupanya disinilah puncanya iaitu daripada sebuah testi di laman MADA30.. Dalam hati ana terdetik, ("Saper punya kerja la nii… geram jer") kepada pentadbir web mada30 harap dapat memadam komen no 2 tu pada laman http://mada30.com/warkah-mudir/dari-meja-pengetua.html#comment-1273.. Ana rasa ada orang yang menggunakan nama ana untuk kepentingan diri sendiri ini.. Ikutkan hati, rasa nak sahaja sumpah orang yang mengguna pakai nama ana ni.. Tak fikir logik langsung, 1 MAY 2009 ana rumah sewa dan mana ada 'CC-CyberCafe' buka sampai 2 pagi dekat Pulau Melaka ini.. Sedangkan pula 2 MAY kami bercadang untuk adakan sambutan ulangtahun ke 16 BALADI, peliklah. Nak tipu pun biarlah pandai dan berfikir lebih sikit. Saper punya kerja la ni weih.. Patutlah setiap kali ana pergi ke MADA, guru MADA30 ni tengok ana pelik macam ada yang disembunyikan suatu perasan oleh mereka.. Lagipun kalaulah ana buat kerja camtu sudah lama ana tidak menyinggah di MADA dan ana pasti tidak akan tunduk dan hormat pada Ustaz Nik Omar.. Pedihnyer.. Tapi artikel tuersebut ana kenal, ianya daripada sebuah perbincangan dalam Group Friendster MADA yang di handel oleh Mr President.. Tak tahu nak di cakap apa lagi.. Kalau mengikut firasat ana, mungkin jua ada dalang di sebalik hal ini.. Ya Allah hanya engkau sahaja yang tahu perasaan di fitnah..

Komen dari orang yang menggunakan nama ana
(klik untuk membaca sepenuhnya)

Apa yang ana rasa, mereka yang buat semua ini mungkin orang dalam dari MADA30 yang tidak puas hati dengan ana. Sebabnya, sehiggakan boleh kenal ana. cuba rujuk komen no 3, Guru MADA dalam laman tersebut. Simpulan itu pun boleh menyatakan ana ni siapa dan ana yang menjaga blog baladi.. Terdetik, ish.. Hebat! Bagaimana dia boleh kenal ana? Sedangkan ana bekas pelajar MADA bukannya pelajar dia. Lagipun tiada siapa pun yang tahu ana yang menjaga blog baladi walaupun guru-guru MADA, Ustaz Nik Omar, Ustaz Nik rahim pun tidak tahu dan tidak kenal ana, hanya rakan sebaya sahaja yang tahu ana yg mentadbirnya.. Guru-guru cuma tahu akan kewujudannya sahaja dan segala penerbitan artikel diberi ke atas nama BALADI seterusnya di 'pass'-kan kepada ana untuk menerbitkannya..
Komen dari tuduhan yang tidak berasas dari "Guru MADA"
(klik untuk membaca sepenuhnya)

Tuduhan dan penipuan ini memang tidak berasas langsung bagi ana.. Lagipun orang menyerang ni dia memang tidak akan guna nama dia sendiri dan memang bodohlah orang yang menyerang hendap menggunakan namanya sendiri. Ana juga pernah dituduh macam-macam oleh seorang bekas guru mada30.. Entahlah, hanya allah yang tahu.. Wallahu’alam.. Komen dari tuduhan yang tidak berasas dari "Guru MADA"
Harap admin MADA30 dapat padam komen yg no 2 iaitu komen ini..
# Comment by Nik Mohd Syamim Anti Al-Omari — May 1, 2009 @ 2:33 am
http://mada30.com/warkah-mudir/dari-meja-pengetua.html#comment-1273

0 Responses to " Kini aku fahami fitnahmu "

Leave a Reply